Kamis, 12 November 2015

2 Cara Semulajadi Mudah untuk Meningkatkan Tenaga

2 Cara Semulajadi Mudah untuk Meningkatkan Tenaga

Menjadi "rawatan semula jadi penggalak", saya sentiasa mencari semua penyelesaian semula jadi untuk keadaan dan ketika saya memerlukan satu penyelesaian untuk meningkatkan tenaga saya, saya mahu pergi laluan semula jadi juga.

Saya telah mengambil Apple Cider Vinegar dan mematikan selama bertahun-tahun untuk meningkatkan tenaga saya ... pertama, untuk bersaing dengan kemudian dua tahun saya ... dan sekarang kerana beberapa hari, saya sekadar habis. Ia adalah cara yang murah yang cepat meningkatkan tenaga. Meletakkan 1 sudu besar cuka epal cider (mentah) di dalam air setiap hari (sekali atau dua kali) pasti meningkatkan tenaga. Jika anda membuat keputusan untuk mencuba ini, pastikan untuk mendapatkan "epal mentah cider cuka". Ia akan berada dalam botol yang mempunyai "barangan coklat" di bawah itu. "Barangan perang" akan terapung di sekitar dan dalam minuman anda (jadi jangan panik) tetapi percayalah, itu adalah "barang" yang baik untuk anda dan akan membantu meningkatkan tenaga anda.

Saya cari lain "booster tenaga" ... satu lebih sedap ... dan saya terjumpa halus minyak kelapa dara mentah. Ya, minyak kelapa adalah apa yang orang akan memberitahu anda penuh dengan lemak dan anda tidak perlu menelan ia dan lagi, ia telah terbukti untuk meningkatkan kolesterol baik dan membantu dengan penyakit yang berbeza ... tetapi itu adalah cerita lain.

Bagaimanapun, untuk tinggal di topik, kajian yang melibatkan tikus yang telah dilakukan dalam tempoh 6 minggu. Ia menguji ketahanan mereka selepas mengambil MCFA (asid lemak yang terdapat dalam minyak kelapa). Tikus telah diuji untuk ketahanan dalam kolam. Setiap hari, tikus telah diuji pada berapa lama mereka boleh berenang untuk. Pada awal perbicaraan, tidak banyak perbezaan antara tikus yang diberi MCFA dan orang-orang yang tidak. Walau bagaimanapun, tidak lama selepas itu, kumpulan tikus yang diberi makan MCFA mengatasi orang-orang yang tidak. Dan sebagai kajian berterusan, "MCFA tikus" terus menunjukkan prestasi yang lebih baik.

Saya memutuskan untuk mencuba halus minyak kelapa dara (Saya telah membaca "dara halus" adalah jenis yang terbaik) baru-baru ini dan untuk menjadi jujur, apabila saya mula-mula mencuba, saya fikir saya akan mati. Saya menjadi unbelievably lesu. Ini berlaku untuk minggu pertama dan saya adalah kira-kira bersedia untuk melepaskan padanya apabila saya membaca bahawa kelesuan sering berlaku pada permulaan ... dan dalam masa, seperti kajian di atas, keadaan akan berubah. Saya telah terus mengambil dan keletihan yang saya alami pada mulanya telah lenyaplah. Saya juga sedar bahawa saya tidur lebih nyenyak dan saya tidak mempunyai keras daripada masa bangun pada waktu pagi. Ia mengambil masa kira-kira 2 minggu untuk sampai ke tahap itu.

Oleh kerana suami saya mempunyai masa yang sukar untuk tidur ... dan dia melihat bagaimana ia telah membantu saya tidur lebih baik ... dia mahu mencuba. Setakat ini, beliau telah mengambil beberapa hari dan dia telah mengalami perkara yang sama saya lakukan apabila saya mula mengambilnya. Walau bagaimanapun, ia telah membantu dia tidur dengan cara yang menakjubkan. Malam pertama dia telah mengambil, beliau memberitahu saya dia tidak fikir dia pernah tidur yang banyak dalam hidupnya. Saya berminat untuk melihat bagaimana ini memberi kesan kepada beliau dalam beberapa minggu. Saya fikir kerana dia secara semula jadi mempunyai lebih banyak tenaga yang Aku, ia akan menjadi seperti mesin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar