Kamis, 12 November 2015

Astral Projection - Teknik Mudah Yang Boleh Digunakan Hari ini

Astral Projection - Teknik Mudah Yang Boleh Digunakan Hari ini

Unjuran astral boleh seolah-olah menjadi pengalaman yang sangat ganjil pada mulanya untuk mereka yang baru bermula kerana idea yang jauh dari badan anda mungkin menakutkan dan sedikit menakutkan. Walau bagaimanapun, tidak ada apa-apa untuk takut tentang kerana pengalaman ini adalah kira-kira melampaui badan fizikal seperti anda projek kesedaran anda dan mengambil kawalan badan dan kesedaran yang sudah tinggal di sana. Ini dunia yang unik adalah agak nyata dan ilusi mudah dipenuhi. Sebelum memulakan unjuran, pemikiran dalam fikiran anda adalah sangat penting. Walaupun niat dan kesanggupan anda untuk projek hendaklah mutlak. Jika anda telah cuba untuk projek anda sendiri tanpa apa-apa kejayaan, maka teknik-teknik yang telah dibincangkan di sini akan membantu.

Teknik Hammock

Dalam teknik unjuran astral ini, anda akan mempunyai untuk menggambarkan diri anda dalam buaian putih di pantai yang tenang di antara dua pokok. Bayangkan perasaan bahawa anda mengalami apabila anda sedang bergoyang dengan angin dan cuba untuk mencipta perasaan yang sama sekarang semasa anda membayangkan bergoyang dalam buaian itu. Teruskan dengan visualisasi ini untuk seberapa banyak masa yang anda perlu membawa keluar getaran dan apabila anda berasa getaran mereka, anda hanya perlu untuk melancarkan daripadanya di luar badan anda.

Relaksasi

Berehat badan anda sepenuhnya untuk teknik unjuran ini astral. Setelah anda berehat, anda boleh menumpukan perhatian kepada mana-mana tempat di dalam ruang yang di depan dan bayangkan yang anda sedang bergerak ke arah ketika itu dengan seluruh badan anda. Memindahkan titik di sekeliling diri anda dan bayangkan pergerakan itu. Anda akan mula bergerak keluar apabila titik membayangkan secara langsung di hadapan anda. Pada masa-masa, anda juga mungkin berpindah manakala tempat yang mungkin di tempat lain. Jika anda rasa pergerakan, maka anda perlu berhenti bergerak titik dan hanya memegang ia di tempat itu semasa anda terus bergerak ke arah itu.

Terapung

Untuk teknik unjuran astral ini, berbaring di atas katil dan meregangkan badan anda. Tutup mata anda dan kemudian cuba untuk melihat kehitaman yang sebagai bilik yang telah dicat hitam. Sebaik sahaja anda terus merenung, ia akan mula menunjukkan beberapa perincian tentang dinding bilik dan cahaya akan muncul. Cuba untuk terapung pada ketika ini. Jika anda berasa geli atau perasaan tenggelam, hanya berpegang kepadanya dan terus bergerak ke atas.

Visualisasi

Cuba teknik ini sebelum anda pergi tidur. Ia adalah cara yang mudah untuk menggunakan chakra untuk meningkatkan tahap tenaga. Pertama menggambarkan salah satu chakra pada satu masa dan kemudian semuanya disambungkan dengan tenaga. Cuba untuk berkali-kali menggambarkan diri anda meninggalkan badan sebelum anda tidur.

Teknik Robert Peterson

Pastikan mata anda ditutup apabila engkau berbaring dan berehat. Bayangkan yang anda sedang dipisahkan dari badan anda dan anda hanya berbaring di dalam shell yang badan. Merasa getaran dalam badan fizikal dan badan astral akan bergetar juga. Bayangkan anda boleh merasa dan mendengar getaran melalui badan astral. Bayangkan getaran dalam badan astral anda semakin meningkat perlahan-lahan dan semakin tinggi. Sebagai kadar yang mendapat lebih cepat, resonans itu juga akan mendapatkan lebih kuat.

Dua kali ganda

Benarkan mata anda ditutup untuk teknik unjuran ini astral dan berbaring. Bayangkan bahawa terdapat dua badan anda sendiri yang terapung di atas kamu pada kira-kira 5 kaki jarak jauh. Berfikir yang selari dan stabil kepada anda. Sebaik sahaja visualisasi adalah sangat jelas, memindahkan kesedaran anda untuk berganda. Gambar apa yang ia akan suka menjadi dua dan melihat segala-galanya daripada ketinggian, termasuk katil dan badan anda di atasnya. Cuba untuk mengekalkan visualisasi yang seberapa banyak yang anda boleh kerana ia akan cuba untuk kembali dalam badan anda.

Meditasi

Salah satu teknik yang paling berkesan adalah untuk mengekalkan minda yang masih. Anda tidak boleh benar-benar mengharapkan apa-apa berlaku jika anda tidak boleh menunggu untuk mengalami atau melihatnya. Membolehkan minda anda untuk dibersihkan daripada semua fikiran dan biarkan ia masih. Ia adalah roh anda yang akan tahu apa yang perlu dicapai sehingga membolehkan ia berlaku secara semula jadi. Jika anda biasa dengan amalan meditasi anda, maka anda akan dapat mencapai keputusan untuk unjuran astral agak cepat.

1 komentar:

  1. Saya cuma ambil ilmu yang Allah redha sahaja dari kamu semua. saya dan keluarga pulangkan semua yang bathil kepunyaan kamu selama lamanya kepada kamu jika ada pada kami dimasa lalu, di masa kini dan dimasa akan datang

    BalasHapus