Kamis, 12 November 2015

Majlis Pendidikan Chiropractic - The Clash Antara Ekonomi dan Akreditasi

Majlis Pendidikan Chiropractic - The Clash Antara Ekonomi dan Akreditasi

Profesion kiropraktik kini berada di persimpangan. Satu profesion berdasarkan tangan ke atas bukan allopathic, prinsip holistik telah teratur telah bergerak lebih dekat dan lebih dekat dengan amalan perubatan banyak yang mengecewakan bagi kebanyakan pengamal dalam profesion ini.

Di bawah nama memastikan kualiti tertinggi penjagaan yang diberikan kepada orang ramai, CCE telah memaksa setiap sekolah kiropraktik ke dalam beralih daripada pengasas prinsip profesion itu dan ke arah versi sub-par perubatan manual. Sebagai pihak berkuasa akreditasi hanya dalam profesion ini, CCE mempunyai hampir tidak ada pengawasan dan telah menjadi sebuah agensi penyangak mengenakan kehendak tentang profesion kiropraktik. Dan, seperti kanser, telah pergi hampir diabaikan oleh Jabatan Pendidikan Amerika Syarikat atau orang awam yang ia kononnya mengangkat sumpah untuk melindungi.

Penduduk di Majlis Pendidikan Chiropractic telah pun disahkan satu kolej kiropraktik untuk menganugerahkan ijazah Perubatan Chiropractic kepada graduannya. Bukan sahaja skop ini CCE di luar, ia adalah berbahaya untuk masyarakat umum. amalan perubatan cukup sukar bagi mereka yang menghadiri sekolah perubatan dan melakukan penduduk yang perlu untuk mengamalkan seni itu. Ahli tulang yang bermain Doktor Perubatan adalah satu ancaman kepada masyarakat yang adil seperti MD yang cuba untuk memanipulasi pesakit dalam amalan perubatan mereka.

TIADA justifikasi untuk mengajar perubatan kepada pelajar kiropraktik atau yang memerlukan pendidikan perubatan di sekolah kiropraktik. untuk satu perkara, ia mengelirukan pelajar kiropraktik dan siswazah. Kedua-dua profesion mempunyai falsafah betul-betul bertentangan dan benar-benar adalah berasingan dan berbeza. Di kebanyakan negeri, ia adalah menyalahi undang-undang untuk chiropractor untuk sama ada membuat diagnosis perubatan atau menetapkan walaupun over-the-kaunter ubat-ubatan untuk melegakan gejala yang mudah. Secara peribadi, saya fikir ia adalah satu perkara yang baik bahawa tulang mempunyai skop yang sempit amalan.

Dari sudut ekonomi, ia adalah hampir mustahil untuk chiropractor baru untuk terus hidup dalam amalan. biarlah saya menyatakan semula itu. Ia adalah hampir mustahil untuk chiropractor baru untuk terus hidup dalam amalan tanpa berat pembayaran pihak ketiga atau yang mengambil bahagian dalam pemasaran pelbagai peringkat atau mempunyai pekerjaan sambilan. Berikut adalah kebenaran. Jika orang mahu Perubatan, mereka akan pergi ke doktor perubatan. orang biasanya mendapatkan chiropractor kerana mereka ingin sesuatu yang berbeza daripada pendekatan perubatan. Jika semua chiropractor menawarkan adalah LITE perubatan, dia / dia adalah semata-mata tidak alternatif yang baik. Oleh itu, ramai ahli tulang gagal dalam amalan.

Kerana begitu ramai ahli tulang gagal dalam amalan, kadar lalai pinjaman pelajar adalah yang tertinggi mana-mana seni penyembuhan. Jika tujuan CCE adalah untuk melindungi orang awam dan memastikan bahawa kegagalan membayar pinjaman pelajar dapat dikurangkan, saya akan berfikir mereka telah gagal teruk di tempat kerja mereka. Malah, jika saya Jabatan Pelajaran, saya akan menggalakkan profesion untuk mewujudkan alternatif kepada CCE secepat mungkin dan bersedia untuk menghapuskan kedudukan CCE sebagai THE kuasa akreditasi tunggal. Suatu pihak berkuasa akreditasi layak akan memastikan pematuhan MINIMUM keperluan teras sementara membolehkan sekolah-sekolah kepada pakar dan bersaing untuk pelajar melalui perspektif falsafah, klinikal dan perniagaan yang berbeza.

Semua Majlis Pendidikan Chiropractic telah dicapai adalah untuk telah menaikkan kos pendidikan kiropraktik di luar kemampuan pelajar rata-rata untuk membayar balik hutang mereka. Sesuatu yang perlu dihentikan. Tidak profesion kiropraktik, orang ramai atau Kerajaan Persekutuan dihidangkan oleh dasar-dasar dan amalan Majlis Pendidikan Chiropractic.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar