Kamis, 12 November 2015

Skop Chiropractic Care

Skop Chiropractic Care

Apakah Chiropractic Care For?

Salah faham umum bahawa individu mempunyai penjagaan kiropraktik ialah ia dicipta hanya untuk pesakit yang mempunyai tulang belakang atau sakit belakang masalah. Oleh itu, apabila mereka mengalami suatu bentuk disfungsi pada badan mereka, mereka biasanya tidak mengambil kira penjagaan kiropraktik sama sekali. Bertentangan dengan ini, namun, penjagaan kiropraktik menangani pelbagai luas kesihatan atau masalah kesihatan. Kiropraktor menjalani latihan intensif yang membantu mereka untuk mempunyai kemahiran dan pengetahuan untuk merawat pelbagai jenis keadaan kesihatan.

Terdapat juga cawangan khusus penjagaan kiropraktik boleh didapati jika anda lebih suka untuk memberi bantuan khusus bagi syarat. Malah, terdapat satu cabang penjagaan kiropraktik yang bertujuan untuk bayi, kanak-kanak, dan wanita mengandung. Ia adalah penting untuk mewujudkan kesedaran tentang ketetapan bahawa rawatan kiropraktik boleh menangani dalam usaha untuk anda untuk menyedari bahawa ia boleh membantu menyelesaikan sebarang masalah perubatan yang anda boleh mengalami.

Back Pain Masalah

Ini adalah salah satu bentuk yang paling meluas aduan fizikal atau kesihatan dikongsi oleh majoriti penduduk memandangkan sifat pekerjaan pada masa kini. Ini juga merupakan salah satu keadaan yang paling biasa dirawat dengan penjagaan dan kira-kira 65 hingga 70 peratus daripada pesakit yang dirawat oleh ahli tulang berkekalan kembali sakit.

Pain In Kepala dan Leher

Seterusnya kepada sakit belakang, di sini adalah keadaan yang paling kerap dirawat oleh ahli tulang. Kedua-dua keadaan sering muncul bersama-sama dan oleh itu dirawat menggunakan cara yang sama pelarasan manual pada leher atau tulang belakang serviks.

Sakit kepala / Migrain

Ia tidak sehingga baru-baru ini semakin ramai orang telah menemui penjagaan kiropraktik ia adalah rawatan yang mengagumkan untuk migrain atau sakit kepala. Salah satu sebab untuk pertumbuhan dalam populariti adalah akibat kekurangan ubat-ubatan yang digunakan dalam terapi. Dalam keadaan migrain atau sakit kepala, tulang melaksanakan pelarasan tulang belakang. Salah satu cara yang penjagaan kiropraktik menangani isu sakit kepala atau migrain adalah melalui pengurusan sebagai salah mencapai lebih seimbang di leher dan tulang belakang mereka, yang merupakan punca utama sakit kepala.

Asma

Asma adalah sering hasil daripada ketidakseimbangan saraf atau apa-apa bentuk sekatan fizikal yang dialami oleh pesakit. Penjagaan kiropraktik seperti pelarasan tulang belakang telah dikenal pasti untuk menjadi cara yang berkesan untuk memberikan kelegaan selama lebih sensitiviti dalam badan pesakit.

Ketidakupayaan menetapkan Kencing atau Bed-Membasahkan (Untuk kanak-kanak)

Orang-orang muda dari umur 4 hingga 5 sering mengalami pengalaman katil-membasahkan. Ini sering menyebabkan perasaan kesusahan kepada kanak-kanak dan ibu bapa mereka. Perkara yang baik adalah, terapi kiropraktik telah dikenal pasti untuk membantu melegakan kes enuresis dan majoriti yang tinggi pesakit yang menjalani rawatan menunjukkan peningkatan yang besar.

Bayi Colic

Bayi yg bersifat sakit perut berada dalam bahaya membangunkan salah jajaran sendi tulang belakang. Penyelidikan yang dijalankan oleh ahli tulang Beberapa telah mula membuat kesimpulan bahawa ia boleh menjadi hasil daripada masalah tulang belakang. Bayi yg bersifat sakit perut yang telah melalui terapi kiropraktik telah menunjukkan hasil yang berkesan. Sebetulnya, ibu-ibu dan bapa, telah menyampaikan bahawa penjagaan kiropraktik telah membolehkan bayi mereka untuk mewujudkan corak tidur yang tetap dan penghapusan gejala kolik.

Senak

Apa-apa bentuk gangguan pencernaan juga boleh dirawat dengan penjagaan. Kebanyakan rawatan melibatkan kecil pelarasan kembali dan ia telah dikenali untuk membawa kembali fungsi pencernaan normal, dengan ini membebaskan pesakit sembelit, IBS, atau senak.

Tekanan darah

Bagi individu yang mengalami tekanan darah tinggi, pelarasan lembut digunakan di leher atas. Berbuat demikian telah menetapkan untuk menyediakan selebihnya dari tekanan darah dan keputusan adalah lebih ketara di kalangan pesakit yang lebih tua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar