Kamis, 12 November 2015

A Ionizer Air Membantu mengalkali Badan Anda Dan Ia Menjimatkan Wang Anda Dalam Pembersihan Household Supplies

A Ionizer Air Membantu mengalkali Badan Anda Dan Ia Menjimatkan Wang Anda Dalam Pembersihan Household Supplies

Kebanyakan orang membeli yang ionizer air untuk mengubah air paip biasa mereka ke dalam, yang memberi hidup, bahan antioksidan alkali yang sihat untuk minum, tetapi terdapat banyak kegunaan lain yang membuat ia seperti perkakas yang berharga untuk rumah anda dan keluarga. Bukan sahaja anda boleh mengalkali badan anda lebih mudah dan murah untuk membantu anda meningkatkan kesihatan anda dan mencapai penyembuhan, anda boleh menyimpan satu tan wang untuk bekalan pembersihan rumah.

Ramai orang membeli air botol untuk minum, dan ia kos mereka banyak wang dalam jangka masa panjang. Ia juga tidak memberi sesiapa apa-apa peningkatan kesihatan ketara. Bilakah kali terakhir anda mendengar seseorang berkata mereka mendapat kencing manis atau artritis mereka di bawah kawalan minum air botol? Jangan sekali-kali. Sebuah keluarga empat dengan mudah boleh menghabiskan $ 11,000 atau lebih dalam tempoh 15 tahun membeli kes ini botol dibungkus seminggu setiap orang. Penyelidikan itu berkata sekarang bahawa ia tidak apa-apa lebih baik bagimu daripada minum dari paip anda, tetapi terdapat banyak bahan cemar dan bahan kimia dalam kebanyakan kepala paip dan telaga hari ini, jadi dari segi teknikal yang tidak baik untuk kamu.

Adakah anda pernah berfikir tentang apa yang ia kos untuk menjaga rumah anda dan keluarga berkilau bersih? Anda membeli sabun dobi, softener dobi, peluntur, kain lap disinfektan, de-greasers, pencuci tandas, pencuci pancuran, sabun, pencuci lantai, sabun tangan, bersih tingkap, pembersih permaidani, dan lain-lain Anda boleh dengan mudah menghabiskan $ 25- $ 40 setiap bulan atau lanjut mengenai perkara ini. Tambah bahawa kos air botol percuma dan ia boleh kos keluarga empat $ 100 atau lebih sebulan dan $ 1200 atau lebih setiap tahun. Yang datang kepada kira-kira $ 18,000 dalam tempoh 15 tahun pada bekalan pembersihan rumah tangga anda dan air minuman.

Untuk minum, ionizer air membantu anda menyeimbangkan dan mengalkali badan anda dengan meneutralkan asid badan anda mencipta apabila ia metabolizes makanan, minuman, udara tercemar, bahan kimia dan tekanan. Sebaik sahaja anda mencapai keseimbangan badan yang betul, ia membantu anda mencegah penyakit, penuaan pra-matang, membantu dalam penurunan berat badan, dan menggalakkan penyembuhan. Banyak orang telah mengalami peningkatan yang ketara dan juga penyembuhan kanser mereka, kencing manis, artritis dan banyak lagi dengan meneutralkan asid akses dalam tubuh mereka.

Untuk pembersihan, mesin kecil ini mengubah struktur air paip anda ke dalam bahan yang mendahului mana-mana pembersih kimia di pasaran. Hal ini dengan menggunakan mineral semula jadi di dalam air paip anda. Berada dalam hubungan dengan bahan kimia yang boleh berbahaya kepada kesihatan anda dan persekitaran anda. Apa yang lebih baik daripada teknologi yang memberikan anda air yang sihat untuk minum, dan pada masa yang sama perairan lain untuk membasmi kuman dan pembersihan? Ia juga akan mengemulsikan lemak minyak bagi mereka yang benar-benar kerja-kerja pembersihan kotor. Dengan mengurangkan atau menghapuskan bahan kimia dan bahan cemar anda datang ke dalam kenalan dengan dalam kehidupan seharian anda, anda juga mengurangkan jumlah asid badan anda metabolizes dan kedai-kedai. Mereka asid anda menyimpan mewujudkan keadaan di dalam badan anda bahawa penyakit hidup subur di.

A ionizer air memberikan anda air yang sihat untuk minum, membantu anda melakukan bahagian anda dalam menyelamatkan alam sekitar dengan mengurangkan bilangan botol plastik berakhir di kawasan pembuangan sampah, membolehkan anda untuk menggunakan rumah pembersihan bekalan selamat dan semula jadi dan menjimatkan wang anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar