Minggu, 15 November 2015

Membeli Minyak Essential - Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Memilih berkualiti tinggi Minyak Essential

Membeli Minyak Essential - Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Memilih berkualiti tinggi Minyak Essential

Yang ingin membeli minyak pati? Memilih minyak yang betul boleh mengelirukan dan hangat tetapi ia adalah penting untuk melakukan penyelidikan anda dan mencari syarikat-syarikat ternama yang menjual minyak gred terapeutik. Tidak seperti minyak sintetik, minyak gred terapeutik mempunyai kualiti perubatan pokok ini masih dalam kebijaksanaan dan oleh itu menawarkan kesan penyembuhan. Harga-harga mungkin lebih tinggi bagi minyak ini, tetapi kualiti adalah bernilai wang tambahan.

Mencari kedai yang menguji minyak mereka, sampel bekalan, dan memberikan anda keyakinan dalam pengetahuan mereka. Mencari nama Latin atau botani tumbuhan dan negara di mana tumbuh-tumbuhan telah ditanam. Kebanyakan syarikat-syarikat ternama akan menyediakan ini untuk membuktikan minyak adalah sahih dan memastikan anda mendapat minyak yang betul. Sebagai contoh, terdapat banyak spesies lavender dan ini menunjukkan mereka memasarkan kepada orang-orang yang berilmu dan juga orang awam.

Adakah terdapat kenyataan mengenai kesucian? Anda perlu diberitahu jika ia tidak 100% minyak pati (makna, ia telah diubah atau bercampur dengan sesuatu yang lain).

Adakah terdapat maklumat mengenai organik berkembang atau kerajinan liar (mengumpul tumbuhan liar)?

Kunci untuk menghasilkan minyak yang berkualiti adalah untuk mengekalkan sebatian halus tumbuhan aromatik melalui penyulingan pakar. Membuat minyak pasti adalah 100% tulen wap suling minyak tumbuhan dan bebas daripada pembawa, bahan pencair dan input lain. Malah lebih baik jika semua proses penyulingan minyak diselia oleh seseorang yang diiktiraf sebagai Aromatherapist Bertauliah Malaysia.

Lihat jika penjual berikut ISO (International Organization for Standardization) garis panduan. Ini adalah garis panduan untuk pembungkusan, dingin, penyimpanan, pelabelan, pensampelan dan ujian.

Cuba untuk mengelakkan membeli minyak yang tidak suci. Mereka boleh menyebabkan kesan sampingan yang berbahaya, atau paling memberi manfaat terapeutik hanya minimum.

Minyak Hidup muda adalah semua kemarahan di banyak kalangan, bagaimanapun, saya tahu beberapa orang yang tidak suka syarikat itu atas sebab-sebab yang berbeza sehingga beberapa syarikat lain yang menjual berkualiti tinggi, minyak gred terapeutik adalah asal Swiss Aromatics, Aromavera dan Sunrose Aromatics.

Hanya nota .... ada teori dan banyak penyelidikan yang mencadangkan minyak boleh menjejaskan kucing. Hati mereka tidak boleh memproses terpenes dalam minyak. Topik ini adalah di luar skop artikel ini tetapi saya menggalakkan pemilik kucing ke Google artikel berikut: Aromaterapi dan Cat Anda, The Cat Lavender - Keselamatan Minyak Essential dan Kucing, The Cat Lavender - Keselamatan Minyak Essential dan Kucing, Dr Khan DVM, DABVT , Minyak Essential dan Kucing: A Mix Berpotensi toksik.

Ada yang percaya bahawa hydrosols berkualiti tinggi boleh digunakan sebagai alternatif. Biasanya, anda boleh membeli hydrosols berkualiti tinggi dari syarikat yang sama yang menjual minyak yang berkualiti tinggi. Untuk senarai Amerika Syarikat dan sumber-sumber lain, lihat Sandy Arora artikel Holisticatare di sini: http://www.holisticat.com/aromatherapy.html.

Ingat, apabila melihat untuk membeli minyak pati, pastikan untuk mencari kualiti, minyak pati tulen.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar