Kamis, 12 November 2015

Pemulihan klasik Natural Healing Adakah Best

Pemulihan klasik Natural Healing Adakah Best

Kerap Lama Dibentuk Adakah Superior

Adakah cara perubatan semula jadi berusia lebih baik? Hampir semua masyarakat konvensional menggabungkan mentah, makanan yang kaya dengan enzim dalam masakan-tidak mereka hanya makanan sayur-sayuran tetapi juga protein dan lemak haiwan yang tidak dimasak. Mereka juga menggabungkan sejumlah berbudaya atau ditapai makanan, yang mengandungi kandungan enzim yang adalah tambahan diperbaiki dengan teknik penuaan dan pengkulturan.

Ditapai Bukan Pilihan Untuk Beberapa

Negara-negara yang memakan jumlah yang agak besar makanan yang dimasak, terutamanya daging, biasanya termasuk sayur-sayuran yang ditapai atau perasa, seperti sauerkraut dan jeruk lobak merah, timun dan bit, bersama-sama dengan makanan mereka. Walaupun tertakluk kepada suhu yang tinggi, makanan diperam benar-benar cara yang lebih mudah diserap memandangkan mereka sudah pun yg telah dicernakan sebelumnya oleh enzim. Jika makan disampaikan terdiri sepenuhnya daripada makanan yang dimasak, kemudian perasa lacto-diperam pasti satu kemestian.

Kesukaran moden Diselesaikan Dengan Lama Bijaksana?

Ahli-ahli sains dan profesional kesihatan pada masa kini sedang hairan dengan pertumbuhan virus baru. Mereka begitu juga hairan dengan kenaikan baru-baru ini berlakunya parasit usus dan yis patogenik, walaupun di tengah-tengah orang-orang yang prosedur kebersihan yang sempurna. Mungkin ia bahawa dalam meninggalkan kaedah lama lacto-penapaian dan desakan kami pada rancangan pemakanan di mana segala-galanya telah pasteur, kami telah menjejaskan kesihatan dan kesejahteraan flora usus kita dan menjadikan diri kita terdedah kepada gerombolan mikroorganisma patogen?

Penyelesaian Teeny

Jika ya, rawatan untuk gangguan ini akan didapati tidak di vaksin, rawatan ubat atau antibiotik tetapi dengan satu ubat penyembuhan semula jadi tertua --A pulih dengan kerjasama pelbagai jenis lactobacilli, rakan membantu kami di dalam dunia mikroskopik.

Lelaki yang baik dan Guys Bad

Kita semua telah membuat peperangan kepada organisma satu sel dengan pembasmian kuman, kuman, racun kulat, antibiotik, antiseptik, pensterilan, dan lain-lain Tetapi kita perlu memikirkan bagaimana untuk tidak memusnahkan mikroorganisma ini tetapi sebaliknya bagaimana untuk membuat mereka rakan-rakan dan sekutu kita. Sekiranya kita berbaik-baik dengan jumlah yang cukup bakteria baik dalam sistem kami tidak ada cara orang jahat juga boleh mencari bertapak.

Licik Uncovered

Setiap kali kita membeli sayur-sayuran, kita sering tertipu dengan mewarna dan rupa mereka. Tetapi bila-bila masa kita Lacto-menapai sayur-sayuran bakteria memerlukan sejumlah besar vitamin dan mineral yang hanya sayur-sayuran yang banyak dalam komponen ini boleh menyampaikan. Inilah sebabnya mengapa apabila makanan yang berjaya lacto-penapaian, kita boleh yakin kualiti yang wujud pemakanan mereka.

Relief Untuk Masalah Keasidan

Makanan Lacto-penapaian menstabilkan tahap keasidan perut. Jika keasidan perut tidak mencukupi, ia merangsang kelenjar pembuatan asid perut, dan dalam keadaan di mana asid yang terlalu tinggi ia mempunyai hasil yang songsang. Asid laktik membantu pecahan protein dan dengan itu membantu dalam asimilasi mereka oleh sistem.

Mula A Right Mikrob Garden Sekarang

Tidak ada komentar:

Posting Komentar