Minggu, 15 November 2015

Mitos Mengenai Enzim Live dan Di mana untuk Cari Mereka

Mitos Mengenai Enzim Live dan Di mana untuk Cari Mereka

Persoalan paling lucu yang pernah saya temui apabila ia datang kepada diet dan pemakanan adalah di mana untuk mencari enzim streaming. Saya ketawa begitu sukar, ia adalah apa-apa soalan yang tidak masuk akal. Ia mendapat lebih tidak masuk akal apabila beberapa individu yang berdaya usaha sebenarnya menjual produk dengan "hidup" enzim proteolitik pada label.

Di manakah anda mencari ini? Live? Nah, untuk satu perkara mereka masih hidup dan baik dan secara semula jadi yang dihasilkan oleh badan haiwan yang hidup, dan yang termasuk dalam tubuh manusia. Mereka juga boleh didapati dalam tumbuh-tumbuhan seperti buah-buahan dan sayur-sayuran. Mereka tetap hidup dalam ini selama kira-kira 72 jam selepas mereka dituai, lebih daripada masa yang cukup untuk sampai ke bahagian keluaran segar di runcit.

Terapi enzim telah menarik perhatian banyak orang, terutama mereka yang mempunyai gangguan gastrousus seperti IBS, sindrom usus bocor; perut kronik gangguan intolerans makanan dan alahan. Salah satu terapi lebih baik diterima untuk syarat-syarat ini adalah makanan tambahan mengambil enzim. Walau bagaimanapun, kebanyakan doktor tidak benar-benar mengesyorkan borang-borang yang disediakan dan biasanya tempahan mereka bagi kes-kes yang lebih teruk seperti dalam pemulihan pembedahan pos, pesakit kanser, pesakit dialisis, dan bagi mereka yang mempunyai kecederaan parah akibat kemalangan. Bergantung kepada tahap, mereka akan mengesyorkan tablet atau bentuk suntikan ini enzim proteolitik.

Enzim hidup adalah apa yang penting untuk badan, mereka tidak dikeluarkan mati, dan tidak juga mereka mati dengan mudah. Malah, apabila enzim itu dilakukan dengan tugasnya ia hanya bertukar cara lain untuk mencari lebih banyak protein dan antigen untuk memecahkan.

Enzim ini penting dalam badan, ke titik bahawa kekurangan daripada mereka akan membuat badan perlahan-lahan untuk kebuluran dan mati walaupun terdapat makanan dan nutrien yang diletakkan di dalamnya. Enzim yang terdapat dalam mulut, asid perut dan usus semua memecahkan makanan ke dalam komponen yang diperlukan mereka supaya badan dengan mudah dapat menyerap segala-galanya yang diperlukan untuk terus hidup. Apa yang lebih, makanan yang kita makan seperti buah-buahan segar dan sayur-sayuran juga menyediakan lebih daripada enzim dan membantu penghadaman yang lebih.

Enzim adalah begitu serba boleh yang ia boleh dimakan keseluruhan dan mereka masuk ke dalam dan fungsi keseluruhan. Mereka boleh melintasi halangan usus dan menyerang patogen, toksin, antigen, bakteria, virus, dan juga parasit. Terdapat enzim khusus direka untuk setiap sasaran tertentu, dan mereka melakukannya ketika mereka masih hidup.

Enzim mengimbangi badan dari dalam juga memastikan bahawa sistem otot disediakan semua tenaga dan nutrien yang diperlukan, protein, untuk membuat ia pulih dengan cepat jika berlaku kecederaan, mereka juga mencegah keradangan dan alahan.

Enzim ini, bagaimanapun, tidak terdapat dalam saluran GI daripada bayi yang baru lahir dan satu-satunya cara untuk mendapatkan enzim hidup ke usus belum matang bayi adalah melalui kolostrum dalam susu ibu, bukan dari susu lembu atau mana-mana pengganti susu lain, melainkan jika ada masalah dengan intoleransi laktosa. Bayi akan mendapatkan ini enzim daripada ibu melalui susu beliau untuk dua tahun akan datang sebelum usus mereka matang sepenuhnya dan akhirnya menghasilkan mereka sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar