Minggu, 15 November 2015

Puncak menyelinap di Mengokot Perut

Puncak menyelinap di Mengokot Perut

Obesiti, salah satu punca yang boleh dicegah lazim kematian, telah ditimpa banyak penduduk di dunia. Banyak diet dan lain-lain rancangan penurunan berat badan telah dirumuskan oleh pakar-pakar kesihatan, tetapi mengawal selera makan seseorang membuktikan menjadi terlalu rumit bagi banyak. Mengokot perut datang sebagai cara yang cepat daripada obesiti. Operasi perubatan menghadkan selera anda dan memastikan bahawa anda akan kehilangan inci selama yang anda membuang dalam beberapa latihan dan disiplin dalam rutin harian anda.

A Perut baru?

Mengokot perut adalah prosedur pembedahan di mana saiz perut dikurangkan, dengan itu mengurangkan selera anda dalam proses. Pakar bedah menggunakan sebuah band dan kokot mekanikal untuk mewujudkan satu kantung di dalam perut yang akan mengandungi makanan dan cecair yang digunakan.

Di bahagian bawah beg kecil yang adalah insisi kecil di mana kandungan kantung akan pergi terus ke separuh kedua perut, yang kemudiannya akan dipindahkan kepada saluran gastrousus sekali diproses. Apabila beg kecil yang diisi, anda tidak akan berasa lapar, sekali gus menangani obesiti.

Kira Risiko

Apa-apa pembedahan yang mudah tidak datang tanpa harga. Mengokot perut, jika dilakukan dengan betul, membawa kepada agak beberapa risiko. Beberapa kesilapan di pihak pakar bedah itu, terutama dalam menggunakan kokot mekanikal, boleh membawa kepada longgokan risiko kesihatan. Ingat, cecair pencernaan - yang digunakan untuk mogok makanan - yang kasar. Satu kebocoran pada beg kecil yang boleh merosakkan organ-organ yang berhampiran. Juga, proses penghadaman segera boleh menyebabkan ketidakselesaan di dalam perut anda.

Usaha anda tidak berakhir dengan Operasi

Mengokot perut boleh mengurangkan selera anda dengan pesat, tetapi itu tidak bermakna bahawa anda boleh berehat mudah. Beberapa usaha masih diperlukan untuk menurunkan berat badan dan mengekalkan kurus. Bagi sesetengah orang, perubahan dalam gaya hidup benar-benar perlu untuk memaksimumkan manfaat daripada pembedahan itu.

· Hadkan pengambilan berserabut Makanan - Sejak mengokot perut direka untuk menyingkirkan bahan-bahan yang rendah serat dengan cepat, ia akan mempunyai masa yang lebih sukar melakukan jauh dengan makanan berserat. Kalori akan dikekalkan, kecuali anda melakukan senaman dan meningkatkan metabolisme anda.

· Chew Makanan anda dengan betul - The "perut baru," dari segi fungsi, jauh lebih rendah berbanding yang lama. Ia akan mempunyai masa yang lebih sukar mogok blok besar makanan, yang membawa kepada rasa loya dan sakit perut.

· Berpegang kepada Diet Anda - Doktor menasihatkan diet untuk perut mengokot bukan sahaja untuk membantu anda menurunkan berat badan, tetapi juga untuk bekerja di sekitar had operasi ini. Mengikutinya agama dan anda akan selamat.

Secara ringkas

Mengokot perut adalah cara yang berkesan untuk keluar daripada obesiti. Walau bagaimanapun, ia membawa banyak risiko dan batasan. Jika anda bersedia untuk berjudi gaya hidup anda, walaupun kesihatan anda, demi seorang tokoh yang langsing, maka dengan segala cara pergi kanan ke hadapan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar