Kamis, 12 November 2015

Salvage Buah Pinggang Anda Dengan Terbaik buah pinggang Diet

Salvage Buah Pinggang Anda Dengan Terbaik buah pinggang Diet

Jika anda sedang mencari maklumat mengenai diet buah pinggang yang terbaik, maka menarik sebuah kerusi dan bekerja keras, kerana ini adalah artikel yang anda telah cari.

Dalam artikel ini, kita akan melihat tiga topik untuk membantu anda mencapai memilih diet buah pinggang yang terbaik dengan cepat dan mudah. Pertama, kita akan bercakap mengenai "Apakah diet yang Renal?" Seterusnya, kita akan bercakap tentang Mengapa Gunakan buah pinggang atau Diet buah pinggang? Akhir sekali, kita akan selesaikan dengan "Apabila Hendak Menggunakan satu buah pinggang atau Diet Buah Pinggang?" Selepas membaca artikel ini, anda akan dapat untuk memilih diet yang terbaik buah pinggang untuk anda.

Apakah diet buah pinggang?

Apakah yang dimaksudkan dengan diet buah pinggang juga? Bagaimana ia berbeza daripada makanan yang biasa? Well pelan diet biasanya disasarkan kepada matlamat yang menggunakan diet. Oleh itu, adalah diri maksudnya bahawa buah pinggang atau diet buah pinggang disasarkan pada buah pinggang. Tidak seperti diet penurunan berat badan yang bertujuan untuk menumpahkan lemak, diet tertentu untuk pesakit kegagalan buah pinggang membolehkan pemulihan awal buah pinggang rosak. Diet ini termasuk diet karbohidrat yang tinggi dalam bentuk beras, jagung, kentang, dan lain-lain Ini juga menunjukkan bahawa protein lengkap seperti telur dan susu. A kalium rendah dan makan fosforus rendah juga dicadangkan kepada pesakit-pesakit ini. Dan yang paling penting, pengurangan atau penghapusan pengambilan garam adalah sangat digalakkan.

Apabila Hendak Menggunakan satu buah pinggang Diet?

Sesiapa sahaja boleh menggunakan diet buah pinggang tetapi seperti namanya, ia dirumus khas untuk pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang. Adalah lebih baik untuk menggunakan diet ini apabila pesakit itu masih dalam peringkat awal kegagalan buah pinggang akut kerana ini akan mendorong pemulihan awal penyakit tersebut. Kerosakan buah pinggang boleh diterbalikkan dan buah pinggang diselamatkan.

Mengapa Gunakan buah pinggang Diet?

Diet buah pinggang adalah sangat penting kerana kesan buah pinggang yang mampan itu. Diet ini menggalakkan "rehat" untuk buah pinggang dengan menyediakan beban kerja begitu sejuk sekali "tidak boleh ditapis" bahan. Karbohidrat yang lebih tinggi bermakna pengeluaran yang lebih besar tenaga dan kurang penggunaan protein dengan itu lebih berkurangan protein membuang yang tidak baik untuk buah pinggang. Protein lengkap pemakanan untuk menggalakkan pembaikan sel buah pinggang. Pengurangan kalium dan fosforus mengurangkan peluang untuk membangunkan hyperkalemia dan hyperphosphatemia yang mungkin berbahaya kepada jantung. Pengambilan natrium yang rendah menghalang peningkatan dalam tekanan darah pesakit.

Dengan mengetahui perkara-perkara yang dinyatakan di atas, ini akan berkhidmat sebagai asas anda dalam memilih buah pinggang yang terbaik atau diet sekitar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar