Kamis, 12 November 2015

Doktor Asli Berkesan Dunia Plant

Doktor Asli Berkesan Dunia Plant

Antara penawar kesihatan dan doktor semula jadi yang telah membuat perbezaan yang besar dalam kesihatan keluarga saya sendiri adalah minyak pati. Mereka begitu pekat yang sedikit sahaja akan pergi jauh.

Meningkatkan kekerapan anda

Ramai daripada manfaat yang luar biasa dari minyak pati datang dari kekerapan yang tinggi. Apabila frekuensi badan jatuh terlalu rendah, ia akan jatuh sakit. Kajian saintifik menunjukkan bahawa minyak pati mempunyai kekerapan tertinggi mana-mana sebatian dikenali, menyokong badan dalam mewujudkan semula dan memelihara frekuensinya terbaik dan mewujudkan suasana yang menggalakkan kesihatan dan kesejahteraan. Mereka juga boleh membawa keseimbangan kerana kadang-kadang, seperti dengan sakit kepala migrain, kekerapan badan hanya keluar dari keseimbangan.

Dokumen luka

Semua ini minyak herba menyerupai darah kita sendiri. Kedua-duanya pengangkutan nutrien penting yang diperlukan untuk memberi makan dan memupuk tisu. Apabila penglihatan kedua-dua mereka mencuci luka, membunuh bakteria, mengelakkan jangkitan, dan mula penyembuhan. Yang bermakna bahawa ia benar-benar harus berakhir menjadi tiada kejutan bahawa mereka sebenarnya begitu berfaedah apabila digunakan ke atas sistem badan.

Minyak Essential Merangsang Badan, Minda, dan Roh:

Dari sudut pandangan fizikal
minyak pati kuman pembunuhan, membantu untuk meningkatkan oksigen, serta merangsang sistem imun. Mereka biasanya yang baik untuk mempunyai dengan anda sebagai strategi pertahanan untuk melindungi daripada banyak kesukaran harian seperti batuk, selsema, gigitan, gatal-gatal, luka yang teruk, parut, dan sebagainya. Mereka melindungi daripada jangkitan dan pemulihan sokongan.
Emosi
minyak pati membantu keseimbangan maintian, membangkitkan ingatan, dan mengimbangi hormon badan. Mereka boleh menjadi amat berguna dalam mengurangkan keadaan psikologi yang berbahaya. Mereka melakukan ini melalui menyokong sistem limbic dan rangkaian tenaga sistem.
Rohani
minyak pati membawa fokus dan keadaan terang yang banyak meningkatkan ibadah, meditasi, dan doa. Ini memberikan kewujudan kedalaman yang lebih besar yang penting.
Beam Me Up Scotty!

Minyak pati adalah doktor semula jadi yang perjalanan dengan pantas dan mudah melalui sistem. Mereka boleh meresap tisu semua melalui seluruh badan dalam beberapa minit permohonan. Kerana jika penembusan ketara ini, mereka dengan berkesan boleh memupuk dan membersihkan bidang tersumbat di mana menyembunyikan penyakit dan menggalakkan pemulihan. Oleh yang demikian, pemulihan boleh termasyhur jauh lebih cepat. Dan hasilnya adalah tahan lama.

Kualiti yang baik boleh membuat perbezaan yang besar

Seperti ubat-ubat herba, kualiti minyak pati adalah kritikal. Kualiti dipengaruhi oleh mana dan bagaimana tumbuhan ditanam dan bagaimana ia diproses. Kami memperoleh minyak paling murah kita boleh mendapatkan dan kita mempersoalkan sebab mengapa minyak pati tidak menyampaikan keputusan. Ia adalah penting untuk melakukan yang mencukupi penyiasat untuk tahu bahawa minyak yang anda beli adalah berkualiti premium. (Anda boleh yakin bahawa anda membeli minyak untuk sebahagian kecil daripada harga yang tidak!) Berkualiti dan potensi membuat semua perbezaan di dunia untuk badan anda.

Aplikasi: luaran, penyedutan, memampatkan, pembalut, mandi, enema, akutekanan, membasuh, membersihkan air, lukisan, urut terapeutik, Vita Flex Therapy, Terapi titisan hujan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar