Kamis, 12 November 2015

Terbaik Pilihan Untuk Pemulihan Ekzema Asli - Rawatan Semulajadi Untuk Ekzema

Terbaik Pilihan Untuk Pemulihan Ekzema Asli - Rawatan Semulajadi Untuk Ekzema

Mencari rawatan semulajadi yang berkesan untuk ekzema boleh menjadi sangat sukar. Mari artikel ini membimbing anda pada pilihan yang terbaik untuk ubat ekzema semulajadi.

Ubat semula jadi adalah ubat yang sangat berkesan untuk masalah kulit seperti ekzema walaupun kelemahan adalah bahawa ia memerlukan masa yang lebih lama untuk memberi kesan. Saya percaya menunggu berbaloi kerana anda membebaskan diri anda daripada kesan-kesan sampingan rawatan konvensional. Pilihan untuk rawatan juga bergantung kepada jenis kulit seseorang. Hanya ingat bahawa tidak ada ubat yang menyelesaikan masalah kulit semua orang.

Pilihan peribadi saya untuk mengawal ekzema adalah minyak calendula. Ia adalah disyorkan bahawa anda memohon pada tempat yang terjejas dua kali atau tiga kali sehari secara konsisten untuk beberapa minggu untuk melihat hasil pada kulit anda. Untuk memberikan kelegaan daripada gatal-gatal sengit, anda juga boleh cuba aloe vera losyen dengan A vitamin dengan, D, dan E bersama-sama dengan minyak calendula.

Evening primrose oil juga satu lagi ubat yang sangat baik untuk ekzema. Ia boleh didapati dalam minyak yang anda topically boleh memohon untuk kulit sebelum tidur. Ia juga boleh didapati dalam bentuk pil yang boleh diambil secara lisan sebagai tambahan kepada diet anda. Terdapat makanan tambahan yang juga boleh membantu keadaan anda. Untuk satu, kapsul minyak ikan boleh menjadi benar-benar berkesan dalam mengawal ekzema. Ia boleh mengurangkan keradangan dan juga memperbaiki keadaan kulit anda.

Penyebut yang sama dengan ubat-ubatan semula jadi ialah bahawa mereka semua lemah lembut kepada kulit. Adalah dimaklumkan bahawa ketika mengambil suplemen ini atau menggunakan ubat-ubatan topikal, anda perlu mengelak daripada menggunakan bahan kimia dalam bentuk sabun wangi, colognes, dan pembersih yang keras. Akhir sekali, pastikan untuk membolehkan sekurang-kurangnya 3 minggu sebelum anda menjangka untuk melihat peningkatan dalam kulit anda. Lagipun, dengan ubat semula jadi, anda benar-benar memerlukan kesabaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar