Kamis, 12 November 2015

Jangan memandang rendah kuasa yang menakjubkan Hypnosis

Jangan memandang rendah kuasa yang menakjubkan Hypnosis

Terdapat banyak salah faham tentang hipnosis yang anda perlukan untuk memahami jika anda akan memperolehi faedah yang paling daripada menggunakan borang ini membantu diri. Ramai orang bersekutu hipnosis dengan pertunjukan pentas dan helah, yang, semestinya, ia boleh digunakan untuk tetapi penggunaan utamanya perlu berada dalam bidang membantu individu untuk mendapatkan kawalan kawasan-kawasan tertentu dalam kehidupan mereka di mana mereka boleh membuat beberapa perubahan secara besar-besaran bagi yang lebih baik.

Terlalu banyak orang takut hipnosis kerana mereka takut bahawa mereka boleh dipaksa untuk melakukan perkara-perkara yang mereka tidak mahu lakukan, ini adalah satu anggapan yang salah lengkap kerana kita tidak boleh dipaksa untuk berbuat apa-apa yang bertentangan dengan kepercayaan peribadi kita.

Kita tidak boleh dibuat untuk mendedahkan apa-apa rahsia yang kita mungkin tidak mahu berkongsi orang lain.

Sesetengah orang takut bahawa mereka tidak akan keluar dari keadaan hipnosis, tetapi akan terperangkap dalam berkhayal selama-lamanya. Ini tidak mungkin kerana anda hanya akan bangun seolah-olah anda telah tidur, tidak pernah ada contoh yang direkodkan untuk sesiapa sahaja yang "terperangkap" dalam berkhayal.

Adalah malang bahawa hipnosis kehilangan banyak rayuan apabila perubatan moden mula menggunakan ubat-ubatan yang begitu prolifik di pasaran hari ini dan kita telah datang bergantung kepada begitu banyak.

Mujurlah hipnosis kini membuat kemunculan semula dengan lebih ramai orang mencari alternatif kepada ubat kuat dan kadang-kadang ketagihan yang ditetapkan untuk kita. Terdapat banyak cara yang boleh kita gunakan kuasa yang luar biasa daripada minda untuk membuat perubahan yang kuat dan positif kepada kehidupan kita.

Bayangkan apa yang ia akan menjadi seperti untuk menewaskan kebimbangan anda, ketagihan dan fobia tanpa menggunakan ubat-ubatan luar biasa, tetapi hanya menggunakan kuasa yang menakjubkan fikiran anda sendiri. Ini tidak mustahil, tetapi seperti yang saya nyatakan sebelum ini, ubat-ubatan moden pilihan anda di terlalu banyak kes kerana ia adalah lebih mudah untuk hanya "pop pil lain" daripada ia adalah untuk dimasukkan ke dalam sedikit masa dan usaha ke dalam belajar tentang cara-cara alternatif untuk memperbaiki kehidupan anda .

Apa yang anda boleh berubah dengan hipnosis?

Senarai ini sangat panjang, dan pada hakikatnya anda hanya akan dihadkan oleh imaginasi anda sendiri, tetapi hanya beberapa perubahan boleh: -

-Berhenti merokok
Berat -Lose
Keyakinan -Gain
-Improve Ingatan anda
-Harus Diingati nama

Jika anda boleh menggunakan kuasa minda anda dalam bidang ini, maka anda boleh menggunakan ia dalam banyak cara lain juga. Menggunakan rakaman hipnosis diri adalah cara yang ampuh dan semula jadi untuk mencapai matlamat yang anda mungkin mahu menetapkan untuk diri sendiri.

Sila jangan berfikir hipnosis sebagai pertunjukan pentas, tetapi menyedari bahawa ia mempunyai kuasa yang luar biasa untuk membantu dan untuk sembuh. Sila layari laman web saya untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai perkara ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar