Kamis, 12 November 2015

Kiropraktor Menggunakan Laser Dingin untuk Menggalakkan Penyembuhan Kecederaan

Kiropraktor Menggunakan Laser Dingin untuk Menggalakkan Penyembuhan Kecederaan

Kiropraktor MN menyesuaikan rawatan mereka kepada individu. Dalam individu dengan sakit kronik di sana sering banyak sebab kesakitan dan keradangan berterusan. Oleh kerana terdapat biasanya menyebabkan ramai, setiap orang memerlukan lebih daripada satu penyelesaian atau jenis rawatan. Sering sakit masa menjadi kronik disebabkan trauma yang berulang-ulang berterusan dan ketidakstabilan mekanikal. Syarat-syarat ini mencegah tubuh daripada dapat sembuh sepenuhnya kawasan kecederaan. Sebab-sebab lain yang badan gagal untuk menyembuhkan kawasan yang sepenuhnya mungkin kelihatan lebih jauh atau jauh diambil, tetapi sama penting dalam menyelesaikan sakit kronik.

Sakit kronik adalah tanda keradangan tidak dapat diselesaikan - badan tidak dapat menyembuhkan kawasan kecederaan

Ingat bahawa sakit kronik adalah yang paling sering tanda keradangan tidak dapat diselesaikan dalam tisu (s) yang punca kesakitan. Keradangan seterusnya adalah proses yang dengannya pertubuhan itu Kuasa melakukan penyembuhan tisu. Apabila badan sepenuhnya menyembuhkan tisu yang rosak atau cedera, keradangan ketetapan sendiri secara semula jadi, dan dengan itu kesakitan ketetapan juga.

Berikut adalah beberapa faktor-faktor tambahan yang boleh mengganggu keupayaan badan untuk menyembuhkan kecederaan dan oleh itu menyumbang kepada kitaran kesakitan kronik:

Gangguan sistem isyarat saraf
Sistem imun lemah
Ketidakseimbangan pemakanan
Kekurangan pemakanan
Keracunan badan
Perlu untuk penyembuhan minda-badan
Mari kita lihat item pertama dalam senarai di atas. Mari kita menangani isu sistem saraf dan bagaimana gangguan aliran maklumat melalui sistem ini melalui isyarat saraf boleh menjadi asas tindak balas penyembuhan miskin dan sakit itu kronik.

Apabila kecederaan berlaku, dan kadang-kadang walaupun tanpa kecederaan, ada boleh menjadi gangguan isyarat dalam sistem saraf. Isyarat dari otak ke otot dan organ-organ lain, dan dari otot dan organ-organ kembali ke otak yang dilemparkan tidak seimbang.

Anda boleh menganggapnya sebagai statik dalam sistem. Jika terdapat terlalu banyak statik pada talian telefon, anda tidak boleh mendengar atau memahami orang yang bercakap. Ini berlaku dalam sistem isyarat tubuh manusia juga. Apabila ini berlaku, organ-organ tidak berfungsi seperti yang sepatutnya. Fungsi otot boleh menjadi lemah atau tidak seimbang dan penyelarasan pergerakan boleh menjadi miskin. Menormalkan sistem isyarat kita adalah bahagian yang sangat penting dalam pemulihan sepenuhnya daripada kecederaan atau penyakit.

Salah satu cara kita menormalkan aliran komunikasi dalam sistem saraf adalah dengan laser sejuk.

Laser sejuk, dalam erti kata yang membolehkan kita untuk bercakap dengan saraf, memberitahu mereka untuk hadir kuasa mereka untuk otot yang lemah. Anda boleh memikirkan ia seperti menggantikan fius dalam litar elektrik yang rosak. Berikut adalah senarai hanya sebahagian daripada syarat-syarat yang kita merawat menggunakan laser sejuk. Apa yang saya menunjukkan, dari segi pengukuhan otot, merupakan salah satu daripada banyak cara yang kita menggunakan ia terapeutik.

Tendonitis
Bahu beku
Patah
Luka selepas pembedahan
Terseliuh-strain
Tisu parut resorbtion
Penyakit autoimun
Sakit kronik atau akut
Penyembuhan luka
Artritis
Migrain
Herniations cakera
Kerosakan saraf kecil
Sindrom carpal tunnel
Detoksifikasi logam berat
Dengan mengembalikan komunikasi biasa dalam sistem saraf kita meningkatkan keupayaan badan untuk menyelaraskan proses penyembuhan dan menyembuhkan kawasan kecederaan dengan lebih cepat. Apabila ini adalah kawasan tisu radang, apabila penyembuhan selesai kesakitan memutuskan dirinya.

Kami mula memahami bagaimana laser sejuk bekerja lebih dan banyak lagi. Laser memancarkan tenaga frekuensi yang mudah diserap oleh tisu-tisu, sama ada tisu saraf atau otot atau mana-mana tisu lain. Dengan tenaga tisu ia mempercepatkan penyembuhan tisu.

Kita tahu bahawa tenaga cahaya laser sejuk diserap oleh organ-organ di dalam semua sel-sel. Organ-organ ini dalam sel-sel adalah penting kepada setiap dan fungsi sihat setiap sel. Mereka dipanggil mitokondria, adalah tempat yang utama di mana tenaga kimia yang berguna dibuat. Sel menggunakan ini tenaga kimia, yang dipanggil ATP, untuk membuat protein, mensintesis hormon dan neurotransmitter, dan di dalam hati-untuk menyahtoksik racun. Laser sejuk membantu setiap sel untuk melakukan kerja dengan lebih cekap, apa sahaja yang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar