Kamis, 12 November 2015

Homeopati Jangkitan Yis Solutions - Remedy Asli Untuk ini Jangkitan serius

Homeopati Jangkitan Yis Solutions - Remedy Asli Untuk ini Jangkitan serius

Homeopati penyelesaian jangkitan yis membawa ubat dan kelegaan kepada kerengsaan dan ketidakselesaan disebabkan oleh kulat candida. Malah, kajian menunjukkan bahawa rawatan homeopati yang terbukti lebih berkesan dan menghasilkan meluas kesan untuk badan apabila digunakan sebagai rawatan untuk jangkitan yis (juga dikenali sebagai candida). Mereka menyediakan penawar semula jadi tetapi menenangkan untuk mengurangkan kerengsaan dan sifat-sifat negatif yang lain tanpa meminta ubat yang ditetapkan oleh doktor.

Berikut adalah beberapa jangkitan yis homeopati (candida) rawatan yang anda perlu cuba anda harus terpedaya dengan candida.

Calcarea Carbonica

Calcarea Carbonica adalah ubat homeopati yang berkesan untuk kerengsaan faraj dan membakar disebabkan oleh jangkitan yis sebelum haid. Jika anda merasa bahawa anda adalah sejuk atau gempal dan dengan keinginan luar biasa untuk gula-gula, kemudian Calcarea carbinica merupakan penyelesaian ideal untuk anda.

Kali Bichromium

Satu lagi ubat homeopati daripada jangkitan yis adalah Kali Bichromium. Ia memberikan kelegaan kepada pesakit yang mengalami vaginitis disertai oleh pelepasan kuning dan gigih. Pesakit nyata bahawa mereka merasakan rasa kepuasan dan kehangatan selepas terdedah kepada ubat homeopati ini.

Pulsatilla

Bagi wanita hamil dengan jangkitan yis, Pulsatilla merupakan penyelesaian yang ideal. Ia mengangkat kemurungan mereka yang berkaitan dengan kehamilan dan sifat-sifatnya tranquilizing membantu berehat dan bertenang sebarang pesakit menghidapi candida!

Sepia

Sepia ini ditetapkan kepada wanita dengan pelepasan dadih-suka dan gatal dalam faraj. Ia juga sesuai untuk wanita yang berasa sejuk tanpa alasan yang jelas dan mengalami perasaan yang kian merosot, di kawasan pelvis.

Sulphur

Sulfur adalah berkesan untuk kekuningan, berbau busuk keputihan disertai dengan perasaan terbakar sengit dan kerengsaan.

Natrum Muriaticum

Ini ubat homeopati candida ditunjukkan untuk vaginitis disertakan dengan telur keputihan-suka dan tickly, vulva kering. Pesakit dengan keadaan ini biasanya mengidamkan garam dan ketidakselesaan apabila terdedah kepada cahaya matahari.

Kreosotum

Kreosotum sesuai untuk vaginitis yang datang dengan pelepasan berair dan busuk yang menyebabkan bengkak dan gatal-gatal faraj.

Rawatan homeopati yang disebutkan di atas adalah terbukti dan diuji keberkesanannya menyembuhkan jangkitan yis dan menghapuskan apa-apa gejala menyakitkan dikaitkan dengan keadaan tersebut. Rawatan homeopati terus mendapat di seluruh dunia untuk relief yang berpanjangan ia membawa dan kerana ia tidak mendatangkan apa-apa kemudaratan atau kesan sampingan berbanding ubat konvensional hari ini.

Jadi, jika anda adalah salah satu daripada berjuta-juta orang yang mengalami candida, mengapa tidak mencuba ubat-ubatan homeopati semulajadi dan sangat berkesan? Anda tidak perlu menghabiskan terlalu banyak pada ubat-ubatan atau bertahan kesan sampingan selepas itu. Ibu Alam mempunyai cara beliau sendiri untuk mengembalikan badan kembali kepada kesihatan, jadi mengapa tidak menerima hadiah percuma ini dan membiarkan keajaiban penyembuhan semula jadi membawa anda kembali kepada kesihatan yang baik? Sesungguhnya penyembuhan badan adalah lebih baik jika kita melakukannya dengan cara yang semulajadi. Dan apa cara yang lebih baik untuk membersihkan badan daripada jangkitan yis daripada mengetik ubat semula jadi yang banyak terdapat di sekeliling kita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar